fredag 9 december 2011

Vars är ja?

Sitter nog fortfarande fast i början av veckan just nu. Sänder ett stort tack till Maarit för lånet av kameran och för att hon kom förbi idag och hjälpte mig få bilderna på rätt ställe :)
Har blivit lätt besatt av en tanke hahaha men det går nog över ;)

Om jag ska vara ärlig har jag nog inte riktigt landat än. 28 timmar känns som en hel vecka! Man förstår inte hur så mycket fått plats på den så korta tiden.

Har skrattat en hel del åt en del av bilderna från den kvällen. Visa kan visas andra bör inte alls visas!!
När det gäller konserten så kan man ju inte annat säga än att man kom ganska nära. Inget staket här inte och scenen gick väl strax nedanför midjan på mig. Spenderade nog halva tiden liggandes över scenen, till mångas amusement! Vi hade ju turen(?) att hamna på det enda stället där det inte fanns något i vägen. Har grymma blåmärken i alla fall.
Vet inte hur många gånger det var riktigt nära att jag blev skallad av Roman och hans gitarr. Gick ju lite snett senare.. aj!

Så här är min utsikt under konserten...



Fick nästan luta mig bakåt för att ta dessa. Men jag klagar inte ;) Blev ju så mysigt och nära... och blött! Hade även perfekt utsikt på andra ;P

Men nu ska jag sluta svamla i alla fall för stunden. Kommer lägga upp mer bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar