onsdag 14 december 2011

Tiden...

Tänkte lite fel nu på morgonen och har helt plötsligt en timme som jag inte vet vad jag ska använda till.
Ska åka iväg med föräldrarna och köpa lite färg till vardagsrummet så snart är det bara golvet kvar där inne :D Renoveringen går sakta men säkert framåt. Måste dock fortfarande stå ut med den oerhört sjukt fula mattan i köket. Man kan bli sjösjuk och illamående för mindre.
Är i alla fall glad att jag äntligen funnit ett golv som når upp till min höga standard som dock egentligen inte är så hög. Fan vad svårt det ska vara att hitta ett golv som är grått, inte för ljust och absolut inte har något drag åt brunt eller beige. Sen ska det självklart inte kosta flera hundra /kvm. Är ju trots allt bara student så har ingen extrem inkomst.
Men som sagt har jag nu funnit ett.

Oh nu har jag spenderat hela 15 min vid datorn! Bara 45 min kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar