onsdag 7 december 2011

Pure insanity!

Vet inte var jag ska börja egentligen eller sluta för den delen! Har haft ett par underbara 30 timmar, sjukt hur det känns som mycket mycket längre. Det har varit helt galet vilket inkluderar ord som twitterpeople och trailer-police. Extremt mycket skratt! Vilket resulterat i blåmärken och värk. Kramar och blickar. Vad fan är det med mig och trummisar!?!?!
Handdukar i ansiktet och upprepade förlåt. Nej jag lovar att inte stämma dig och nej hade inte snärtat tillbaka om du gett mig en handduk! ;)
Mest nämnda, det kalla vädret och jag är trött har nyss vaknat.
We are here and there you where!!!

Finns så mycket mer men som sagt var ska jag börja!?? Men underbart galet är en bra beskrivning.

Ledsen att jag måste lämna min Vivi bara :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar