fredag 16 december 2011

Förändringen går framåt...

Är ju liksom lite galen av mig, men det vet alla som känner mig.
Har fått en liten ny idé i huvudet som jag ska göra slag i saken av efter nyår. Säger inget nu men det kommer fram senare.

Sen ska man ju sätta sig och pilla ut korvarna på huvudet efter nyår någon gång. En del har ju faktiskt redan pillat ur sig självt. Kanske kan roa mig med det när jag pluggar till tentan som vi har i januari. Ont i armarna kommer jag i alla fall att få. Sen till den stora frågan... Va fan ska jag göra med håret sen!?!?! Har lite idéer men man får nog vänta och se hur långt håret är osv innan man kan bestämma sig helt. Men en idé inkluderar en tripp till Sthlm och besök hos Vivi. Fast har planerat att försöka åka ner dit i alla fall. Ska ju försöka fixa en konsultation ang op med när jag ändå är där. Hoppas på att få göra åtminstone två av de fyra planerade innan sommaren.
Sakta men säkert framåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar