lördag 7 januari 2012

Past midnight...

Nu har man skrivit så fingrarna blöder eller ja nästan i alla fall. Är kanske dags att krypa i säng. Går upp tidigare och tidigare varje dag för att vara så trött som möjligt på kvällen men det funkar visst inte på mig. Sömn får jag ju knappt någon men verkar funka som jag ska i alla fall. Är väl bara att gilla läget och hänga på.

Planerna verkar falla på plats nu... håller tummarna :)

Hrmm jag är vaken men hjärnan verkar ha somnat! Är väl dags att följa hjärnans exempel och sova, försöka i alla fall.

Finns en del saker jag saknar just nu, inte många men saknar de få desto mer.
Det är lustigt hur en person kan ge och förmedla så mycket mer under en kort tid medan en annan inte ens kommer i närheten på en livstid. Och då är den senare någon som finns där hela tiden och har funnits där länge.
Men så kommer någon och bara är. Fascinerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar