tisdag 3 januari 2012

Nytt år...

Oj oj oj! Har ju inte ens skrivit ett ord under det nya året! Så kan man ju inte ha det.
Har väl haft lite för mycket som snurrat omkring där uppe för att kunna koncentrera mig på en sak åt gången. Händer fortfarande en massa på den platsen men tänkte ändå jag skulle försöka skriva ner något.

Tänker dock inte göra någon sammanställning av 2011. Jag var där och de som var med mig vet vad som hände och skedde varför ska jag då bara upprepa det? Vi som behöver veta vet.
Sen inget svammel om nytt år ny tag, nya utmaningar bla bla bla... Vadå kan man bara (och måste) göra nystart just den 1 januari? Är chansen borta sen? Måste man vänta 365 dagar på nästa chans att ta nya tag?
Är inte varje dag en ny start? Har inte varje dag nya utmaningar? Men men vill man begränsa sig till en dag per år så go for it!!

Nej ut i solen nu!

PS Vill få mina CSN pengar så jag kan göra det jag velat lääänge. Hoppas på ett godkännande bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar