söndag 8 januari 2012

Late night rant

Det är roligt när det visar sig att visa har problem med mig för att jag säger vad jag tycker och tänker. Speciellt när de själva påstår att de gör detsamma. Så många ljuger på den punkten sen måste man kunna ta kritik och man säger att man inte är rädd för att ge den.
Men oj så många som inte kan det.

En annan sak... jag visar gärna känslor för det är inget fel med det, enligt mig. Dock är jag väldigt reserverad med personer jag inte känner. Men om jag tycker om någon, kille eller tjej, vän eller partner, så låter jag dem veta det.
Något som ibland kan kännas lite jobbigt så inte alla är på samma sätt som mig. MEN jag förväntar mig inte att de ska vara det heller. Det är bara jag som ibland kanske behöver lite bekräftelse tillbaka och kan känna mig sårad även om jag vet att personen känner samma.
Alla behöver bekräftelse vad de än påstår.

Svamlar igen...
Kanske borde försöka sova och faktiskt få lite sömn. Inte blivit mycket av det den senaste tiden. Som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar