torsdag 17 oktober 2013

Resa...

Blir en lite tripp över dagen ner till storstaden på Måndag. Några lösa trådar som äntligen ska knytas ihop! Ett "problem" som nu äntligen är ur världen och även ger lite klirr i kassan. Behövligt då jag nu kan ta tag i lite andra saker.

Körkort är en av dem. Så länge jag bodde nere i Stockholm var ju bil bara till besvär så det var inget jag tänkte på men nu, tillbaka i Norrland så är det behövligt. Inte ett måste men det hjälper. Så nu är det dags att ta tag i det. Redan en vän som lovat att hjälpa till i början. Sen blir det en intensivkurs. Finns större muppar än mig som klarat det så... ;)

Det går som sagt framåt på alla plan. Sakta men säkert men varför ha bråttom? Inget blir bättre, snarare sämre om man stressar sig fram och pushar på.
Nej lite avslappning framför tvn tror jag snarare på. Har ju ett nytt avsnitt av American Horror Story - Coven att titta på. Perfekt avslutning på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar