torsdag 24 oktober 2013

Lill Lördag...

Måndagens resa fram och tillbaka till Stockholm gick bra även om det i längden blir oerhört tröttsamt. Men hade trevligt sällskap om än via telefon.
Fick ett litet bakslag men eftersom jag har en helt underbar doktor så ordnade allt tills sig och jag fick glädjande besked idag. Så nu får vi bara se hur det blir med datum. Är ju ganska uppbokad nu under hösten/vintern fram till jul. Men något ska man väl få till.
Det andra ärendet gick bara bra även om det kändes skumt som fasen men nu är det ordnat.

Hämtade ut mitt nya pass idag så nu är det bara att köra. Det planeras och fixas för fullt och blir galen av att inte veta alla detaljer men bara att bita ihop och andas. Visa gillar att retas så är det bara... Är en av dem själv. Längtar tills jag får sätta mig på det där planet...

Men nu ska det mysas lite innan det ska sovas. Sen väntar två nätter i Paradiset och hoppas på trevligt sällskap.

Skickade iväg ett mail idag som jag håller tummarna för och hoppas på ett bra svar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar