torsdag 31 oktober 2013

Mindre sammanfattning...

Den här veckan känns som den varit både lång och kort...
Den som väntar på något väntar oftast alldeles för länge... Och väntar gör jag. Jobbigt när en tredje part är avgörande för vad som händer och gör att saker försenas. När man inte kan göra något åt det, står handfallen och bara... Just det väntar. Men det händer när det händer önskar bara att det blir snart... Men något väl värt att vänta på.
Så på grund av detta känns veckan låååång...

Men sen så har det hänt en hel del saker. Hade är heldag shopping med Ulli och vi plöjde nog igenom de flesta affärerna men lämnade lite till nästa gång. Man får ju sprida ut det lite. Inte allt det roliga på en gång. Så blir en liten tripp till på måndag. Sen fick jag ju datum förra veckan till "återställningen" så nu är resa bokad till Stockholm. Kör en kombinerad nöjes/mindre nöjes tripp och tar med mig Ulli som sällskap. Hon måste ju få äta på bästa Thaien hon med ;)

Sedan är biljetter till Stiftelsen i januari bokade. Blir ju inte lika mycket konserter när man bor här uppe i skogarna. Sen är det inte många som delar mitt val av musik. Tycker jag har utsökt smak jag ;)

Nej nu blir det lite The Vicar of Dibley innan sängen. Som någon sa för ett tag sen "Är du säker på att du egentligen inte är engelsk?". Detta efter att jag sagt att jag även tittar på Emmerdale (Hem till gården). Tar det som en komplimang jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar