onsdag 16 oktober 2013

En dag närmare...

Så var passet klart. Eller klart ska ju fortfarande hämta ut det. Måste säga att det numera är så mycket smidigare att fixa ID-kort och pass. När man sen har tur och är den enda som på morgonen kommit på iden med pass är det så mycket bättre. Tog inte mer än 10 min.
Så ännu en sak att bocka av på listan innan resan.
Höst på engelska landsbygden och sen i december jul i London... Har verkligen något att se fram emot och sen med helt rätt sällskap.

Som de flest nog fattat så har jag träffat någon. Är dock nytt och känner faktiskt inget behov av att dela med mig om allt. Några få vet lite, ännu färre lite mer. De flesta så gott som inget. Så länge jag mår bra och är lycklig, för det är jag. Struntar jag i vad andra tycker och tänker. För vet att det både tycks och tänks en hel del... Det bjuder jag på, fortsätt roa er med det *ler*

Är nog dags att försöka sova lite. Blivit lite för många sena nätter på sistone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar