söndag 3 mars 2013

Hair colouring day...

Har varit en otroligt intensiv vecka. Renoveringen drog igång i måndags och det har gått undan. nu är det bara sovrummet och lite fix i vardagsrummet kvar innan det är klart med det här steget. Har ju golven kvar men det kommer nog igång i april. Både köket och hallen är ju fixad och det känns verkligen skönt och så fint det blir. Nu vill man bara inreda och härja men det får vänta lite.

Sen har det ju pluggats till tenta som var i fredags och den slutade precis som den förra så nu har det mailats till ansvariga och lärare så får se vad som händer. Men har ju rätten på min sida i alla fall det vet jag. men får nog slåss lite först.

Har mitt i allt lyckats hitta tid för mys och kvalitetstid och det har fasen inte varit det enklaste. Att få en stunds lugn mitt uppe i allt kaos, väl behövligt.

Helgen har gått i kreativitetens tecken och förutom att lyckats få ihop två SL har jag även haft fullt Admin ansvar då B varit bortrest. Så mycket att göra med andra ord. Men som vanligt otroligt roligt.
Har även flödat en hel del ord som skapat sin egen mini poesi på min twitter under veckan. Och har få sådan feedback är helt galet. Värmer i själen. Och att min Winter uppskattar det och säger så... obeskrivligt.

Nu ska hårfärgen sköljas ur sen ska det krypas ner på soffan och kommer inte fram på några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar