lördag 30 mars 2013

Förvirrad...

Måste erkänna att jag är ganska så förvirrad just nu. Vet inte riktigt vad, hur, när, vem.
Vet att jag måste bli bättre på att lyssna på vad JAG vill och vill ha. Även om det kan bli svårt då jag inte är så himla säker på just det alltid. Så van att göra och säga lite vad som förväntas.
Dock inte gjort i en handvändning.

Lite tomt då många är borta över påsk och någon saknas extra mycket. Andra finns kvar och slutar aldrig överraska samt lyckas utmana och pusha på ett annorlunda sätt.

Kommer en utmaning om några dagar som jag inte riktigt ser fram emot men som måste genomlidas. Hur det går, ja det återstår att se men många känslor kommer vara inblandade. Shit might hit the fan...

Så mycket krav och press just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar