onsdag 20 februari 2013

Onsdag...

Släpte ut vilddjuren på en 20+ garder varm balkong tidigare idag de drivit oss till vansinne hela morgonen och natten. Måste vara vårkänslor eller något. De verkar inte vara de enda som "lider" av den effekten.
Tänk vad lite sol kan göra, underbart.

Sitter och myser och pluggar lite (försöker) samt mumsar på några överblivna alla hjärtans dag chokladbitar. Har absolut inget att klaga på just nu.
Det som känns riktigt bra att jag börjar känna hur min kreativitet så sakta kommer smygande tillbaka och jag har börjat skriva igen. Och då menar jag inte bloggen. Den har inget med min kreativitet att göra, inte denna i alla fall.

Det är så roligt att så många tror de vet precis vem jag är och att just de vet allt om mig. Kan informera att det inte finns någon som vet allt om mig. Det finns två personer som vet mycket men långt ifrån allt. Jag öppnar mig inte i första taget för någon även om jag kan ge de intrycket att jag delar med mig. Men så är inte fallet. De som säger att de känner mig är alltid de som har minst aning av alla. Sen förstår jag inte varför en del har ett sånt stort behov av att behöva känna mig eller prata om att de gör just det. Om mig!?
Jag väljer vilka som får lära känna mig och erfarenheter har gjort mig väldigt selektiv!

Men nu tappade jag bort mig helt vilket nog tyder på att jag borde koncentrera mig på helt andra saker än denna blogg.

2 kommentarer:

  1. Om det är hela eller delar av dig jag känner så är jag oerhört glad å tacksam för att jag har dig i mitt liv ... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är den som är närmast av alla mina älskade vän. Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Är tacksam även jag <3

      Radera