söndag 24 mars 2013

Soliga Söndag...

Varit lite rörigt i livet de senaste veckorna på gott och ont men så är det med livet.

Fick en överraskning, lite chockartad, igår och jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det hela än. Mycket att ta in. Något jag längtat efter och önskat men nu... Som H sa får ta det som det kommer, små steg men vi vet båda att jag är inte så bra på det något som han gärna påpekar Hahaha. Love my twin!!

Steg ett av renoveringen färdig i alla fall och har varit ett tag så nu är det bara golven kvar men det är bokat så snart så. Här går det undan men blir så när man jobbar med proffs. Måste säga jag är riktigt nöjd med mina tapetval. Nu vill man bara börja med "småfixet" och springa i inredningsbutiker. Kanske auktion till sommaren.

I morgon är det dags för återbesök samt ny konsultation på AK så det blir en dagstrip ner till Stockholm över dagen för möte med bästa Dr Mats. Ska bli kul att höra vad han har att säga när han ser hur det ser ut.
Har laddat datorn med en massa avsnitt av TWD och SOA samt sett till att mobilladdaren kommer med.
Jag gillar att åka tåg så inte direkt orolig eller något sånt. Trivs bra med mitt eget sällskap med.

Nej nu ska jag vara lite kreativ samt produktiv denna soliga söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar