måndag 4 februari 2013

Ny vecka, nya utmaningar...


Så det här är min värld just nu... eller i alla fall större delen av den har ju som sagt lite koncentrationssvårigheter med men det går. Det jobbiga är att trots att något är intressant är det svårt för mig att, som nu en bok, läsa det. Jag är likadan med till exempel filmer. Kan vara hur bra som helst men minsta sak omkring mig och jag tappar fokus och det är innan de "saker" som finns nu. Men kämpar på och biter ihop och försöker. Kan inte göra annat. Ska bevisa dem fel hela bunten! Så det så.

I morgon ska det inhandlas tapeter och färg i stora mängder. Renoveringen drar igång på allvar om någon veckan. Tak och väggar första vändan sen blir det golven sist. Blir väl lite jobbigt med hantverkare härjandes från morgon till kväll men det är det värt.
Skulle kunna vara riktigt elak nu men det tänker jag inte var. Sjunker inte till den nivån...

Det jag vaknade till i morse, de orden är något jag skulle vilja vakna till varje morgon...

2 kommentarer:

  1. blir spännande att se hur det bli :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo och undan kommer det gå då de är här hela dagarna :)

      Radera