tisdag 5 februari 2013

Mera snö...

Fick en underbar start på den här dagen, nog ett av de bästa sätten man kan starta en dag... Ett av de bästa ;) Vilket resulterat i att jag inte bara mår bra utan otroligt bra idag.

I dag blir det till att fortsätta med pluggandet och har inget direkt omkring som kan distrahera mig under dagen så det ska nog gå bra. Tror jag i alla fall, vi satsar på det. I morgon blir det pluggande, skola och lite shopping om jag får det som jag vill. Har lite saker som behöver köpas.
Skulle ju ha åkt och inhandlat tapeter, färg och lite annat krafs idag men det satte vädret stopp för. Fast hade säkert varit lugnt och skönt i butikerna idag.

Halv snöstorm ute och det är underbart. Har saknat detta vita fallande från himlen. Jag älskar när det snöar! Det är något så fridfullt och lugnande med allt. En annorlunda tystnad och mystik för att inte tala om hur vackert det är och blir...

Nu ska jag ta mitt lilla leende och uppsöka min kära rättspsykiatri bok!

1 kommentar: