söndag 18 mars 2012

Veckans The Walking Dead rant!

Oh glömde ju helt!! Eller snarare förträngde... I natt sänds sista avsnittet för säsongen av The Walking dead. Från den preview som jag har sett kommer det vara fullfart och självklar kommer det att sluta med en cliffhanger av extremt mått.

Då jag har en del saker för mig under dagen i morgon kommer jag inte få se avsnittet förrän framåt kvällen så hoppas på att ha mycket som distraherar mig.
Sen har jag och Kátia redan bestämt oss för en lunch senare i veckan. Vi måste ju köra vårt eget #Talkingdead då vi här i Sverige in får det.
#Talking dead är en show som visas i usa efter varje avsnitt av The walking dead. Där diskuteras programmet och tittare kan maila, ringa, twittra in frågor rörande senaste avsnittet och hela serien i sig.
Varje avsnitt gästas även av olika skådisar från serien samt författare och producenter. Det är olika från gång till gång.Men som sagt det får inte vi se och även om vi inte har gäster så kör vi vårt eget race.
Det lär vara en hel del att diskutera! Pga sjukdom hos oss båda så har vi inte kunnat diskutera förra veckans avsnitt så det blir mycket denna gången.
Nördar? Hell yeah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar