måndag 5 mars 2012

Veckans The Walking Dead rant!

Eftersom jag är lite besatt...

Gårdagens The Walking Dead var verkligen action packed och ett av de bättre avsnitten på länge.
Även om jag visste vad som komma skulle någon gång under denna säsong så var det oväntat vem det skulle vara. Lite tråkigt dock inte någon av mina favoriter så så himla upprörd eller ledsen är jag inte. Tänker inte avslöja vad jag pratar om eller vem då jag inte vill förstöra för andra.
Sen växer Andrea sakta i mina ögon hon går emot normen som av någon anledning skapats i lägret. Väldigt utmärkande manliga och kvinnliga roller, väldigt stereotypa.
Har ju alltid stört mig på Rick och nu ligger hans irriterande fru på samma nivå.

Det har väl knappast undgått någon att Daryl är min stora favorit och det både på grunda av en otrolig insatts av Norman Reedus som spelar honom. Sen har jag en del personliga skäl för att jag tycker om denna "grumpy lil fuck up", hans sätt och inställning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar