söndag 18 mars 2012

Mindre sammanfattning...

Börjar sakta men säker känna mig levande igen.
Efter några hektiska men underbara dagar i Stockholm så kommer man hem och blir tvärsjuk! Det var längesen jag blivit så dålig. Så har varit totalt knockad i några dagarna men som sagt börjar det äntligen kännas bättre.

Stockholmsresan var som sagt underbart bortsett från små "saker" men det väljer jag att ignorera. Varför ödsla energi på något idiotiskt?!
Först träffade jag Miriam för lunch på centralen för att efter det möta upp med Vivi. Vi har haft skitkul! Umgåtts, pratat, fixat naglar för att inte nämna shoppat järnet! Längesen (om någonsin) jag provat och köpt så mycket kläder och ändå i slutändan haft pengar kvar. Min underbara vackra Vivi som lyckades, på något sätt, att ändra min syn på mig själv om än lite. Men ett steg i rätt riktning.

Resan avslutades med en fika i Jakan med Sandra och Tilde. Sandra var även gullig nog att ge mig skjuts in till centralen OCH ge mig färdkost bestående av hemgjorda mazariner (jättegoda) samt en festis.

Sen dess har man som sagt legat däckad :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar