måndag 5 mars 2012

En helg i kärlekens tecken...

Så har det varit tyst ett tag... Men varit lite action i mitt liv.

I fredags var det vigsel för min goa kusin och hennes perfect match. Uppe på ett berg bland tallarna med fantastisk utsikt valde de att säga ja till varandra. Väldigt vackert! Det hela blev inte sämre av att vi fick åka skoter både upp och ner på berget. Jag bara älskar att åka skoter.
På lördagen var det dags för middag för det nyvigda paret. En väldigt trevlig tillställning. Mycket skratt, god mat och trevligt sällskap.
Hann även med en långpromenad i det underbara vädret på lördagen med Petra och en sväng till gymmet för köp av gymkort. Så nästa vecka kör vi!

Söndagen spenderades slappandes.

Just nu är jag lite uppe i varv och ser fram emot min lilla tripp till Stockholm på onsdag. Äntligen! Få träffa goaste Vivi igen. Sen är det dags för 1 års kontroll på Ersta. Kan inte fatta att det faktiskt gått ett helt år sen operationen. Vad som gör saken ännu bättre är att jag i lördags nådde det mål som Ersta satt upp för mig. Kunde ju inte bli mer passande.
Personligen är det några få kilon kvar till mitt egna mål.

1 kommentar: