fredag 5 april 2013

Lugnet före (snö)stormen...

Efter två någorlunda lugna dagar laddar man nu för att jobba hela helgen. Kör ett mer normalt pass på lördag och ett 11 timmars på söndag. Det enda jag är lite upprörd över är att jag kommer vara instängd när det ska snöa massor ute. Missar ju kanske vinterns sista ryck. Jag älskar min Snö jag.

Har fått några frågor och nej jag tänker inte skriva ut hela namn på visa personer som jag pratar om. Den här bloggen är inte helt "öppen" och jag håller mig delvis anonym. Visa känner till vem jag är men det är inget jag skyltar med. Så sorry inga namn. Kanske får hitta på roliga smeknamn till de som finns i mitt liv istället och använda de.

Nej nu ska jag vänta in M, ta tillvara på de sista timmarna innan sängdax och kanske se en film eller något. Tiden ska i alla fall spenderas i soffan! Tror det kan finnas något gott att äta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar