tisdag 30 april 2013

Hypotyreos...

Så kom då svaret på blodproverna och det var som de misstänkte. Så nu är ny remiss skickad. Tjoho för livslång medicinering! Vill just nu bara sätta igång med medicinen så jag slipper må så dåligt och vara så sjuk som jag varit hela vintern. Att få känna mig "normal" igen vore trevligt. Minst 6 månader har kroppen slagit med detta... Alla konstigheter har nu fått sina förklaringar. Visa små andra större.

Ledig idag sen kör jag mina två sista dagar på praktiken, tråkigt. Har trivts något så otroligt bra där och hoppas nu få komma tillbaka under andra omständigheter och det ser ljust ut på den punkten enligt vad man hört. Så håller tummarna.

Idag blir det småpyssel hemma och vila efter en väldigt jobbig gårdag.

Sen nästa vecka kör jag och Katia igång med B-uppsatsen, sista uppgiften innan vi är klara. Känns lite overkligt att man snart är klar med Universitetet. Var ju nyss man började och nu är det över. Tiden går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar