måndag 8 april 2013

Another Monday...

Slocknade tidigt igår vilket nog var ett tecken på att man var lite slut efter helgen. Känns lite segt idag och näsan snörvlar lite. lovar att T får spö om han lyckades ge mig sin förkylning. Har klarat mig hela vintern så ska väl vara den om jag åker på något nu! Då får han passa sig.

Uppe och åt frukost vid 5 tiden då det var omöjligt att somna om när jag vaknade runt 4. Men med lite mat i magen gick det bättre och extra värme i sängen var inte till en nackdel heller, mys.
Nu tas det bara lugnt innan det blir Birsta med Ulli och shopping. Har visst blivit anlitad som personal shopper, inte illa, haha. Kanske hittar något jag med av bara farten, legat väldigt lågt på den fronten ett tag men jag väntar på sommarkläder just nu.

Nej nu ska det visst fixas lite lunch här så får väl anstränga mig lite jag med, fast det är min lediga dag, hihi.

Ska jobba 4 dagar från och med i morgon sen får jag helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar