tisdag 2 april 2013

Information overload...

Första dagen på praktiken avklarad och hjälp vad trött i huvudet jag är!! Så mycket information och sen är ju jag som jag är och hoppar rakt in i all från dag ett. Kan ju säga att det blir inte svårt att somna i kväll. Har redan hunnit med en lite powernap.
Men jag tror jag kommer trivas utan problem och kör på ett 11 timmars pass som dag två. Har två väldigt trevliga handledare som mer än gärna delar med sig och låter mig vara delaktig i allt. Redan schema lagt flera saker.

Att sen få komma hem och det första som möter en är M då blir dagen komplett på något sätt. Har ju varit borta i påsk som så många andra. Så nu blir det till att mysa lite resten av kvällen som lär bli tidig.

Hur några små ord kan göra en så glad och varm ända in i själen...

Mysa var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar