lördag 2 juli 2011

Det rullar på...

Jag tror jag är en periodare... När det kommer till min blogg alltså. Ibland skriver jag några gånger per dag eller kanske några gånger per vecka för att sen vara ganska tyst ett tag. Men ibland har man inte tid och sen finns det perioder då det inte händer så mycket förutom jobb.
Mina jobbdagar är ju ganska långa och det är inte mycket som får plats. Jobbar 9 timmar om dagen som de flesta men har en lång resväg fram och tillbaka vilket gör att de dagar jag jobbar är jag borta 12 timmar. Så när man väl kommer hem blir det inte så mycket mer än att slappa en liten stund framför tvn för att sen krypa i säng.

När man sen är ledig så är det ibland så mycket man ska hinna med att man inte får tid då heller.

Avslutade just en 6 dagars arbetsvecka med en liten after work med Lisa och Susanne igår kväll. Hamnade på något lokalt vattenhål i Vällingby där det blev en hel del surr och skratt. Bästa kvällen på länge. SÅ segt att Susanne redan slutat på jobbet och Lisa försvinner snart med. Men (fingers crossed) så kommer man inte långt efter.

Medan de fick i sig 5 respektive 6 öl så fick jag i mig en hel burk Pepsi Max. Första kolsyrade intaget sen op och gick utmärkt. Inga enorma mängder men det räcker mer än väl för mig :)

Slarvade med bilder själv men både Susanne och Lisa knäppte några så får tigga till mig dem så lägger jag upp dem senare...

Nu tror jag att jag ska ta och rensa i garderoben :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar