lördag 2 juli 2011

Full speed ahead!

Så har en ganska fullspäckad vecka att se fram emot. Först 3 långa jobbdagar som lär tära på mig ganska rejält med tanke på vem jag jobbar med :/
Sen på torsdag när jag är ledig ska jag äntligen få träffa Annie igen och vi ska fixa lite eller hon ska fixa men det blir mer om det senare. Ska bli riktigt kul.

Sen på fredag förmiddag anländer kusinen och hela tattarlasset med lite annat löst folk (hennes egna ord!) och efter obligatorisk Pizza Hut lunch bär det av till Grönan. Där barnen lär roa sig och rusa runt medan vi "vuxna" tar det lite lugnare.
På lördagen ska jag på Sonisphere med två väldigt entusiastiska femtonåringar. Det kan gå precis hur som helst misstänker jag men det är så det ska vara. Slipknot är höjdpunkten men får se vilka andra band som hinns med. Ska försöka att inte gråta men jag lovar inget, blödig som jag är.

Söndagen blir nog ganska lugn innan hela högen ramlar in för camping på Casa Bergman. Måndagen får bli som den blir och på kvällen lär lugnet samt saknaden sänka sig över Sockenplan.

Tur man bara jobbar 4 dagar veckan efter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar