onsdag 15 juni 2011

Fortsättning följer...

Oki har efter mitt senaste inlägg fått en del tips på röd tråd och en del lustiga kommentarer ang min smak.
När det gäller min smak så kan jag inte säga annat än att den är min, hur lustig eller udda den än må vara. Klart är dock att jag föredrar män framför pojkar och hellre ser någon äldre än yngre i mitt sällskap.

Sen när vi kommer till röd tråd så fanns det några "förslag". T ex ögonen som nog kan stämma lite när jag tänker på det. Sen har vi visas stora favorit, hur jag verkar falla för män med markerade (fin omskrivning där ;) näsor.
Sen det faktum att faktiskt alla av dessa är som mörkast mörk blond (visa färgar det) och det går väl då antagligen under skandinaviska viking teorin.

Vilket mysterium man är! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar