tisdag 14 februari 2012

Saknar dig så otroligt mycket

I dag sänder jag en tanke (som många andra dagar) till min underbara och oerhört saknade moster.
Den personen som gjort mest intryck och betytt mest i mitt liv av alla som passerat genom åren.
Du var knasig och galen och gjorde min barndom så mycket bättre genom att finnas där. De galna saker du lärde mig och min bror, de hyss du hittade på. Hur du alltid fick en att känna sig älskad. Du fanns alltid där när man behövde någon och hade alltid en kram över.
När jag var tjurig eller envis eller egentligen vad som helst suckade de alltid och sa "du är precis som moster din!" Då sträckte jag alltid stolt på mig och sa Tack!
Jag saknar dig så otroligt mycket!!!
Det finns så mycket jag skulle kunna skriva men det viktigaste är...

Jag älskar dig mer än något annat och vet att du finns där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar