fredag 24 februari 2012

Gillar att vara uppbokad!

Haft ganska mycket för mig den här veckan så inte haft så mycket tid framför datorn.
Föreläsningar, långluncher med Kátia, bokning av intressanta kommande aktiviteter, shoppingrundor med både Ulli och Bea och dagen efter med Kátia.

Kátia ja där har vi en go tjej och hon kan ju inte vara annat är bra när vi är så lika varandra hihihi. Fnittrar oss igenom tråkiga föreläsningar, långluncher med djupa diskussioner om livets alla upp och ner gångar. Flashbacks till bra och mindre bra svunna tider. Jag gillar 'na helt enkelt.

Idag blev jag tömnd på x antal (tror det var över 7) rör blod på begäran av Ersta för att förbereda mig på min 1 års kontroll. Förstår inte att det gått nästan ett år. Det är helt galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar