tisdag 15 november 2011

Norrland

jag kan nog ärligt säga att jag suger på att blogga! Eller så kan det vara att jag är en periodare. ELLER så är mitt liv just så himla fullt av saker att göra att jag inte hinner... Kan nog vara en blandning av alla tre...

Kan nog säga att sen skolan började så har jag faktiskt inte haft så mycket tid över. Allt har varit nytt man ska ju tillbaka i skolbänken efter ja typ 5 år (+- några år) och det är inte lätt. Men nu känns det som man har koll på i alla fall några saker om än kanske inte alla.

Har ju flyttat in i min nya unkna lägenhet, inte världens vackraste, på långa vägar men så var den inte så dyr heller. Och nu har renoveringen äntligen kommit igång! Ser hut saker blir vitare och vitare! Kanske ska poängtera att kvinnan som bott här tidigare (och nu är död, varför får jag bara lägenheter från döingar?) var något av en storrökare och det syns. Jag kan se vart möbler stått, var hon har haft sina tavlor, hyllor osv. Men nu har jag, med hjälp av den otrolige Benny, äntligen börjat vägen måt ett beboerligt hem. Får tacka kusinen för det fyndet ;)
Och välkommen till släkten Benny! Vi är lite udda men det är charmen med det hela.

Satt och funderade på före och efter bilder men vet inte. Känns nästan som jag vill bespara alla den ohyggligheten som finns här ;)
Men får väl ta någon bild i alla fall.

Och kan tillägga att jag är så helvetes jävla glad att jag flyttat hem!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar