tisdag 22 november 2011

Intressant dag idag

I dag hade vi det mest intressanta föreläsningen av, ja alla vi haft än så länge! Henrik Belfrage professor i kriminologi vid Mittuniversitetet höll den bästa föreläsning jag någonsin varit på och han skulle kunna fått hålla på hela dagen, ja hela veckan! Otroligt informativt och framfört på ett väldigt bra sätt. Och intressant, sjukt intressant!
Man börjar nästa fundera på att fortsätta plugga kriminologi när man väl är klar med detta programmet.
Men får se hur man känner då.

Idag har jag dessutom lämnat in önskan om vilken praktik plats som jag vill ha under de 5 veckor vi har praktik på våren. Hoppas verkligen jag får den. Är jag och en annan tjej i klassen som visat intresse för de två platserna som finns där.

Måste bara säga att våra 3 ansvariga lärare på Psykisk Ohälsa programmet är hur bra som helst. De bryr sig och gör allt för att vi ska trivas och att alla ska må så bra som möjligt.

Nu blir det att hoppas i säng för att ta sig till vårdcentralen i tid i morgon. Man kan ju hoppas på att jag inte är döende ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar