lördag 17 augusti 2013

Ledig helg...

Hade ställt in sig på en hård helg. 36 timmar på två dagar men så bara händer det och helt plötsligt efter några timmar var jag ledig till tisdag eftermiddag!
Nu känns det bara förvirrande då jag inte har en aning vad jag ska göra med så många. ja många för en person som max haft en dags ledighet mellan passen i under hela sommaren. Vad göra? Får väl se om jag kommer på något eller det bara blir att städa och pyssla hemma. Vet dock en sak... jag önskar jag kunde ge bort dessa dagar till någon, någon speciell som behöver dem mer än jag just nu. Men snart...

Nej tror man ska ta och slänga in lite färg i håret. Har redan börjat planera nästa färgkombo... För nu blir det tvåfärgat igen... Men inte så "in your face" som innan. Men man vet aldrig vad som kommer till vintern.

Nej färg var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar