tisdag 2 juli 2013

Ljuset i tunneln...

Otroligt mycket har hänt de senaste veckorna och har periodvis varit totalt utslagen pga sjukdom. Har nog försök släta över det ganska mycket för omgivningen men det var riktigt illa ett tag. Men efter akut operation verkar allt nu ordna till sig.

Hänt så mycket både på det fysiska och psykiska planet och många saker är sånt jag absolut inte kommer gå in på här. De inblandade vet och de jag har förtroende för mer behövs inte.

Kanske delar med mig av de andra allmänna sakerna när jag känner att jag orkar. Just nu fokuseras allt på att bli frisk och må bättre och fan ta den eller det som försöker förstöra det. Även fokuserad på jobb biten och ser ut som om det kan vara på väg att om inte annat tillfälligt lösa sig på den fronten.

Nu ska det fixas lite pappersarbete och kanske en promenad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar