tisdag 29 januari 2013

Tenta dag...

Tenta 1 av 4 i Tillämpad Kriminologi avklarad i morse och det gick riktigt bra. Lagstiftning är kanske inte alltid det roligaste men intressant. Nu är det dags att gå vidare till Rättspsykiatrin men har tagit en dags vila först.

Helgen bestod mest av plugg men i fredags var det först fixa av håret igen, äntligen! Efter två stora operationer tar det ett tag för stråna att återhämta sig. Och är så extremt nöjd med håret den här gången. Ändrat "sort" och det röda är tillbaka. Sen på kvällen blev det middag på O'Learys och senare bio (Django Unchained) allt i det trevliga sällskapet av Ulrika.
Blev glatt överraskad av filmen som även om den fortfarande var en typisk Tarantion film hade en i min mening mer sammanhängande handling.

Lördag & Söndag = Plugg

I går (måndags) tillät jag mig själv att skämma bort mig lite och gjorde något som jag bara gjort en gång tidigare i livet. Gick och fixade naglarna på salong. Kändes väldigt lyxigt! Och är mer än nöjd även om ingen någonsin kan slå Vivi ;)

Föreläsning igen i morgon men får se hur det blir med vädret om man ska bege sig hela vägen för ca två timmar. Inte för att lite (eller mycket) snö någonsin stoppat mig.

Nu... Väcka den björn eller i detta fall mer varg, som sover ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar