tisdag 15 februari 2011

Väntan...

Det är väntan som är värst. Sitta och vänta på att allt ska bli klart och att man äntligen ska få lägga allt bakom sig. Kunna släppa och gå vidare. En del av mig har redan gjort det men jag kan inte helt göra det förrän allt och då menar jag allt är klart.
När alla papper är underskrivna och inlämnade och pengarna finns på mitt konto. Innan det har hänt kommer jag inte kunna slappna av. Kan ju inte direkt säga att jag hyser mycket hopp om att detta ska vara avklarat inom en snar framtid.

Det ska vara klart den 25/2 och är det inte det så blir det att gå vidare till nästa steg. Har även fått rådet att kontakta polisen om det inte upphör...

Så får se vad som händer helt enkelt men förstår inte vad som är så svårt. Ingen vinner på situationen som den är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar