måndag 14 februari 2011

Lite skitzo...

Ok så jag suger totalt på att uppdatera här i min blogg, hemskt ledsen men det har varit liiite mycket den senaste tiden för att jag skulle orka.

Sen jag började på mitt jobb har det varit problem och det hela har eskalerat allt som tiden gått för att totalt explodera i början av januari. Blev då sjukskriven och chefen fick ett totalt hjärnsläpp eller nått.
Just nu pågår förhandlingar mellan honom och facket och vi får se vad som händer. Hyser dock inte så mycket hopp om att något kommer hända alls utan ser snarare ut som om det blir rättegång framöver. Vore inte första gången...

Sen har jag äntligen fått min OP tid fastställd och bekräftad. Idag fick jag dessutom veta att Anna fått samma tid SAMMA dag!! De stackarna inser nog inte vad de gjort.
Kära Ma o Pa berättade även att de flyger hem tidigare från Spanien för att vara här när jag opereras. Sådant gör en varm i hjärtat <3

1 kommentar:

  1. O sen tar jag hand om dig så gott jag kan när du kommer upp:)

    SvaraRadera