onsdag 27 april 2011

Onsdag...

Vet inte vad det är som händer men verkar som om jag "återskapar" kontakter på löpande band just nu. Men det är alltid (eller för det mesta) trevligt att träffa personer som man inte har träffat på flera år.

Träffade ju Karin när jag var hemma i norr senast. Vi gick tillsammans i grundskolan och hade inte träffats sen vi slutade nian. Spenderade en väldigt trevlig dag med henne och pratade gamla minnen samt uppdaterade oss på vad som hänt i varandras liv. Vi är båda överens om att detta är något vi ska göra om.
Det är lustigt att höra och inse hur olika eller lika man har uppfattat saker eller hur något man trott kanske inte alls var sant.

Nästa vecka ska jag träffa en hel mysig tjej som jag inte har sett på några år men som jag sprang på av en slump i stan för någon vecka sen. Något jag verkligen ser fram emot :)

Var på min första patient utbildning i går och det gick bra och var väldigt intressant. Blir några informativa tisdagar framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar